Profiel

Cumar is een professionele organisatie die in staat is state-of-the-art marketing- en Communicatie expertise te vertalen naar organisaties en bedrijven.

Oprichter en directeur Celia Noordegraaf beschikt over adequate managementervaring om veranderingsprocessen te kunnen (bege)leiden. Door haar ervaring bij grote organisaties, afgeronde opleiding in strategisch marketingmanagement en uitgebreide netwerk beschikt zij over de competenties om bedrijven en organisaties deskundig te ondersteunen.  Als corporate communicatiemanager ontwikkelt zij samen met de organisatie vernieuwende communicatiestrategieën die bijdragen aan het realiseren van de visie, missie en ambities. Bijvoorbeeld een nieuwe positionering voor een ziekenhuis, een effectiever marketing- en communicatiebeleid voor een onderwijsinstelling, acties gericht op vergroting van de zichtbaarheid van een woningcorporatie of versterking van de reputatie van een geneesmiddelenbedrijf. Als interimmanager zorgt zij voor een nieuwe inrichting van de communicatieafdeling gericht op de toekomst in lijn met de nieuwe strategie. Door een evenwichtige combinatie van creativiteit en zakelijkheid weet CUMAR te inspireren en motiveren tot actie en realisatie van doelstellingen.

Cultuur: kunst en cultuur, cultuuromslag, organisatiecultuur

De naam CUMAR is geïnspireerd op de begrippen cultuur en marketing. Marketing: marketing management van klantrelaties, marketingmix, marktgerichtheid. Marktgerichtheid betekent rekening houden met consument én concurrent en dat succesvol vertalen in alle interne en externe activiteiten van de organisatie. Het gaat om het management van de relaties met alle stakeholders vanuit een attitude waarbij je steeds denkt vanuit de gedachtewereld, behoeften, wensen en de gedragingen van je afnemers. Marketeers denken van buiten naar binnen. Advocaat van de duivel spelen is hun kracht in het belang van de organisatie.

© 2006 - 2024 Cumar | Disclaimer