The Kitchen: marketing & communicatie in een ziekenhuis

In 2014 is The Kitchen gestart, een serie bijeenkomsten met deelnemers vanuit zeven topklinische ziekenhuizen rond het thema ‘de toegevoegde waarde van marketing & communicatie in een ziekenhuis’. Het concept is gericht op ‘halen en brengen’: iedere deelnemende organisatie nodigt de andere uit voor een kijkje in de keuken aan de hand van een concreet strategisch thema en een bijpassende communicatieve kernvraag. Waar nodig wordt een expert van buiten ingeschakeld. Deze Kitchen-bijeenkomsten worden georganiseerd door Celia Noordegraaf samen GKSV, een adviesbureau op het gebied van strategische communicatie en public affairs.

Ontwikkeling
In The Kitchen slaan zeven topklinische ziekenhuizen de handen in één waar het gaat om verdere ontwikkeling en vernieuwing van de communicatiefunctie in het veranderende zorgstelsel. In de werksessies worden in alle openheid best practices en dilemma’s gedeeld om er gezamenlijk van te leren. Aan de orde komen thema’s als verandercommunicatie, merkbeleid bij fusie en samenwerking en zorgmarketing. Om beurten is één van de ziekenhuizen gastheer/-vrouw. Eén van de deelnemers: “ Mijn collega’s en ik hebben deze dag als heel inspirerend ervaren! Het is een bijzonder leuk en leerzaam traject wat we met The Kitchen bereiken. Ook het uitwisselen van herkenbare vraagstukken, adviezen etc, is een meerwaarde.”  Ook geinteresseerd in The Kitchen? Neem contact op met Celia Noordegraaf van Cumar, tel. 06 21 51 79 56 of met Charlotte Bouman van GKSV, tel. 06 15 66 24 15.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

© 2006 - 2024 Cumar | Disclaimer