Als je als bedrijf iets wilt veranderen in de publieke opinie, zul je je moeten laten horen. Als je wilt dat ze je vertrouwen, zul je als bedrijf opener moeten
» Meer...Nieuws
Facing other realities
Communication has a crucial role to play in the corporate world. As the complexities of activities increase, it’s more important to leverage technology advancement in corporate communications and build strategies
» Meer...Social media in pharma
Recently I was invited to speak at the Pharma Social Media Conference in London. My presentation was focused on the need to be more transparent towards the general public. Traditionally
» Meer...In dialoog mét farma
De farmaceutische industrie ligt al enige tijd onder vuur. Opvallend in de hele discussie is, dat daarbij zelden mensen aan het woord zijn die ook echt in de sector werken.
» Meer...Waarschijnlijk een interessante bijeenkomst
Wat denk je, als iemand zegt dat het waarschijnlijk een interessante bijeenkomst gaat worden? Heb je er dan alle vertrouwen in, of twijfel je? Dat blijkt van de context af
» Meer...Voorlichting ≠ reclame
Is het in deze tijd van gedeelde besluitvorming nog wel passend dat mensen voor informatie over medicijnen afhankelijk zijn van zorgverleners? Die vraag stelde ik bij de Publieke Tribune, een nieuw
» Meer...