Het besef neemt toe dat MVO, duurzaamheid en het inspelen op maatschappelijke issues inspiratie en kansen voor groei kunnen bieden. Toch zoeken marketing en MVO-professionals elkaar nog niet automatisch op. Het lijken twee verschillende bloedgroepen en over en weer heersen nog diverse vooroordelen. Op initiatief van Bart Bruggenwirth van NIMA Wereldmarketeers en Celia Noordegraaf van MVO Nederland wordt er op 24 juni 2015 van 14.30 – 18.00 een themasessie MVO meets marketing georganiseerd bij Randstad in Amsterdam.
Marketing- en MVO-professionals gaan met elkaar in gesprek om meer begrip voor elkaar te krijgen en om uit te diepen waar ze elkaar raken en versterken. Het doel van de sessie is inzicht te bieden in drempels, succesfactoren en versnellers om MVO en marketing effectief te integreren. Sprekers en deelnemers worden uitgedaagd niet alleen in te zoomen op inhoudelijke raakvlakken, de focus zal juist ook liggen op processen en organisatie om goed met elkaar te kunnen samenwerken. Marcomprofessionals, neem je mvo-manager mee! Voor duo’s geldt een speciale prijs. Voor meer informatie en inschrijving: www.nima.nl.