Het nieuwe corporate merkdenken

Op 9 april 2013 organiseert de vakgroep Corporate Communicatie van Logeion een bijeenkomst over het nieuwe corporate merkdenken. De vakgroep is te gast bij Nationale Politie in Den Haag en presenteert een bijzondere ontmoeting met positionerings-specialist en communicatieadviseur Tibor van Bekkum van Valuebridge. Inmiddels hebben zich zo’n 60 mensen voor deze bijeenkomst opgegeven, die door Celia Noordegraaf wordt geleid.

Communicatie, marketing en organisatieontwikkeling vloeien steeds meer in elkaar over. Hoogste tijd om een nieuwe vorm van corporate merkdenken te ontwikkelen met een sterke organisatie-identiteit als vertrekpunt.De communicatieadviseur  is één van de spelers midden in een netwerk, die kijkt hoe de communicatieprocessen lopen, wat bij stakeholders ‘leeft’ en hoe de organisatie invloed kan uitoefenen op het interactieve proces van imago-ontwikkeling en positionering. Hoe bouw je vanuit corporate communicatie samen aan een gezamenlijke identiteit, die merk, mens en proces verbindt? Hoe zet je het corporate merk in voor een organisatie-verandering die topmanagement én medewerker inspireert? Marijke Burmann, hoofd communicatie advies en redactie bij de Nationale Politie, weet daar alles van en deelt graag haar ervaringen met vakgenoten. Voor meer informatie en aanmelding: http://www.logeion.nl/bijeenkomsten/124487.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *