Gouden Giraffe voor dialoog

De ‘Roche Dialogues’ zijn winnaar van  Gouden Giraffe 2021 in de categorie relatie-events en communitybuilding. De Gouden Giraffe is een prijs voor bedrijven en bureaus die hun nek uitsteken, en via live communicatie een boodschap communiceren.

Celia Noordegraaf bedacht samen met Nieske Castelein en Nicole Loeffen van D&B-eventmarketing een concept, waarbij alle stakeholders in de zorg met elkaar in gesprek gingen over de zorg van morgen. Zo ontstond een community waarbij een farmaceutisch bedrijf zich als partner in de zorg opstelde en daarmee samenwerking stimuleerde in de richting van een meer gepersonaliseerde zorg.

Vanaf maart 2020 gingen de Roche Dialogues online. Lees meer over de Roche Dialogues en de Gouden Giraffe via deze link.

Het initiatief kreeg navolging in de van oudsher gesloten farmaceutische sector. Zo startte de Vereniging Innovatieve Geneesmiddelen met VIG-talks over actuele issues zoals infectieziekten en antibioticaresistentie. Zo dragen de Roche Dialogues bij aan vertrouwen in de zorg, basisvoorwaarde voor samenwerken aan de zorg voor morgen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

© 2006 - 2024 Cumar | Disclaimer