Enter the firm in Dublin

Tijdens een kennismakingsetentje tussen het nieuwe Logeion-bestuur en het bestuur van Young Logeion is het idee geboren voor een studiereis naar Dublin. In no time wordt het plan werkelijkheid. Een mooie nieuwe loot aan de inmiddels vijfjarige stam van Young Logeion.

Waarom Dublin? De Ierse hoofdstad ontwikkelde zich in korte tijd van underdog tot dé internet-hoofdstad van Europa door het binnenhalen van topbedrijven als Google, LinkedIn, Facebook, Ebay en PayPal. In de slipstream van deze giganten is een bruisende startup-economie ontstaan. The place to be dus voor nieuwsgierige communicatieprofessionals die willen weten waar het met het vak naar toe gaat.

Bedrijfsbezoek
Van 15 tot 18 juni gaat een enthousiaste club op bedrijfsbezoek bij Google, Heineken en Fleishman Hillard. Van de partij zijn Young Logeion leden, bestuursleden Logeion én partners van het Centrum voor Strategische Communicatie van Logeion. Uiteraard is het de bedoeling om de nieuw verworven inzichten met de rest van Logeion te delen. Bijvoorbeeld via Instagram. Misschien is er nog een plek vrij. Meld je dan via young@logeion.nl.

#deweekvan
Het Instagram-account van Young Logeion is so wie so leuk om te volgen. Sinds februari 2016 hebben verschillende young professionals hun werkweek gedeeld via dit account. Bedoeld voor studenten en starters die willen willen hoe de beroepspraktijk eruit ziet als ze hun communicatiediploma op zak hebben. Maar ook leuk voor senior communicatieadviseurs die bij willen blijven. Alle bijdragen tot nu toe zijn ter gelegenheid van het vijfjarig bestaan verzameld in een #deweekvan-boekje gemaakt door Steffie Coensen van Ster, een tof communicatiebureau in Den Bosch.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

© 2006 - 2024 Cumar | Disclaimer